אריזות ממותגות לעסקים – למה הן חשובות למותג שלכם?

אריזות ממותגות לעסקים – למה הן חשובות למותג שלכם?
תמונה של אריזות ממותגות

בין אם הלקוחות בוחנים את המוצרים שלכם על המדף בחנות הפיזית או על המסך בחנות המקוונת, האריזה היא הדבר הראשון שהם רואים. ובסופו של דבר יצטרכו לפתוח את האריזה כדי להגיע למוצר עצמו.

אריזות ממותגות לעסקים עוזרות ליצור רושם ראשוני חיובי ועוזרות לבנות את זהות המותג עצמו. אריזה מעוצבת בהתאמה אישית מאפשרת למותג ליצור בידול ולספר את הסיפור שלו. וכל זאת בנוסף לחשיבותן של האריזות בהגנה על המוצרים מפני נזקים חיצוניים.

במאמר זה נתייחס להיבטים השונים שבגינן אריזות ממותגות לעסקים תופסות חלק חשוב במאמץ לחיזוק המותג, ונספק את כל המידע הנדרש כדי להתחיל ליצור את אריזת המוצר שלכם.

אריזות ממותגות לעסקים  – הגנה על המוצר

אריזות ממותגות לעסקים נועדו קודם כל להגן על המוצרים מפני נזקים שעלולים להתרחש בתהליך המורכב של הטיפול והמשלוח. האריזה יכולה להגן על המוצר מפני נזקים של גורמים חיצוניים, תלוי בחומר שממנו עשויה האריזה עצמה. לדוגמה, כשמדובר במוצרים שבירים או מתכלים, האריזה שמציעה את ההגנה הטובה ביותר עשויה להיות תיבת משלוח שעשויה מחומר קשיח, חזק ועבה ועם נפח גדול המאפשר הוספת חומר מילוי שיגן על התכולה השבירה.

אריזה שמחזקת את זהות המותג

מנקודת המבט של הלקוחות, אריזות ממותגות לעסקים הן נקודת האינטראקציה הראשונה שלהם עם המוצרים. ברוב המקרים הלקוחות זוכרים את האריזה יותר מאשר את המוצרים עצמם. אריזה שמייצגת את המותג של העסק ויוצרת אימג׳ בלתי נשכח, פותחת את הדרך למכירת מוצרים נוספים.

אריזה מותאמת אישית מאפשרת ליצור מותג בעל אישיות וזהות ייחודיים. חשבו על המותג הענק שנקרא ׳אפל׳. האריזה הלבנה והמינימליסטית מוכרת לכולם. ברגע שרואים את האריזה כבר מזהים שמדובר במוצר של אפל.

צרו אריזה שמייצגת את המותג שלכם וכוללת אלמנטים עיצוביים מרכזיים וייחודיים שתותיר רושם בלתי נשכח על הלקוחות.

עוד שירותים:

שלטים לעסקים באיכות גבוהה >> 

שלטים למשרדים כל המידע >>

אריזה שמספרת את הסיפור של המותג

אריזות ממותגות לעסקים אמורות לספר סיפור. חישבו על האריזה כעל בד קנבס עליו אתם מציירים את ההיסטוריה, את האמונות והחזון של המותג שלכם. האריזה מעניקה לכם הזדמנות נפלאה לתת ביטוי לאמונות ולערכים שחורגים מעבר למוצר שאתם מציעים ולהתחבר לצרכנים. לדוגמה:

  • חומר אריזה בר קיימא יכול לשקף באופן ברור את הערכים הסביבתיים שלכם.
  • מסרים וציטוטים המתנוססים על האריזה ובתוכה הם דרך נהדרת לחלוק את הערכים שלכם ולהתחבר ללקוחות.

כדי ליצור אריזה שמספרת את הסיפור שלכם השתמשו בצבעי המותג, בלוגו ובערכים שלכם. צרו סיפור שיחבר אליכם את הלקוח מיד כשיראה את האריזה, סיפור שיבדיל את המותג שלכם מאחרים.

אריזה שמבדלת את המותג שלכם

רוב הלקוחות לא משקיעים את הזמן הנדרש כדי לקרוא ולהשוות בין המותגים על מנת להבין את היתרונות והחסרונות שלהם, לפני שהם מחליטים לקנות. למעשה, רובם נוטים לקנות את המותג הראשון שמושך את תשומת ליבם. אריזת המוצר משפיעה ישירות על הקונים, היא עוזרת למותג שלכם להתבדל ממוצרים דומים אחרים ויש לה השפעה רבה על המכירות של המוצרים שלכם.

אריזה שמציעה חוויה

פתיחת האריזה (שנקראת בעולם השיווק unboxing) היא גורם חשוב בחוויית הקנייה של הלקוח. בשנים האחרונות גוברת הפופולריות של סרטוני unboxing, והקונים מצפים לחוויית unboxing שתהיה ראויה להצגה במדיה החברתית. הם מחפשים את התחושה המרגשת הזו המתרחשת עם קבלת המתנה.

אריזה מותאמת אישית

יצירת אריזה המספקת חווית unboxing בלתי נשכחת, חשובה מאוד למאמצי השיווק המתמקדים בהגדלת המודעות למותג. לקוחה, המרוצה מחוויית ה- unboxingשלה, תרצה כנראה לתעד ולשתף אותה בפלטפורמות המדיה החברתית.

חווית unboxing בלתי נשכחת, גורמת ללקוחות להרגיש שהם מיוחדים ומחברת אותם למוצרים שלכם. צרו אריזה ייחודית שמציעה ללקוחות חוויה מרגשת! להתייעצות עם אול פרינט בית דפוס דיגיטלי לחצו כאן>> 

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?