אתם בעלי עסק. אתם אוכלים, ישנים ונושמים את העסק שלכם שנמצא כל הזמן במחשבות שלכם. אבל מה אומר השילוט שלכם על העסק שלכם?
יש לכם שלט פרסום? נפלא! אבל האם הוא:
- תומך באסטרטגיית השיווק הכוללת שלכם
- מחזק את המותג העסקי שלכם
- משמש כאיש מכירות דומם עבור העסק שלכם
- מושך תשומת לב למבצעים ולמכירות שלכם
- מבדיל את העסק שלכם מהמתחרים
שלט פרסום מדוע הוא כל כך חשוב ?
שלט פרסום, הוא אחד מצורות הפרסום הזולות אבל היעילות ביותר של עסקים. שילוט הוא למעשה דרך נפלאה המאפשרת ללקוחות קיימים ופוטנציאליים לזהות אתכם.
אנשים רואים שלט פרסום, ושופטים את העסק על פי המראה והאיכות שלו. השלט הוא כלי קריטי שמשקף את תדמית העסק שלכם. לא מעט עסקים מצליחים להגדיל את התנועה בעסק בזכות שלט פרסום טוב. אבל גם ההיפך נכון, עסק יכול להיסגר כי השילוט הלקוי הפך אותו לבלתי ניתן לזיהוי.
לפי סקר צרכנים של ׳המינהל לעסקים קטנים׳ בארה״ב, לשילוט טוב יש השפעה חיובית על כוונת הלקוח להיכנס לעסק ולבצע רכישה. תוצאות סקר זה הראו בבירור את ההשפעה הרבה של שלטי העסקים על התנהגות הצרכנים.
עוד כתבתות:
מדבקה לרכב כל המידע >> | הדפסה על קאפה כל המידע >>
שלט שגורם להמרה פועל למיתוג ולקידום מכירות 24/7
מהו שלט פרסום שגורם להמרה? ובכן, לפי אותו סקר של ׳המינהל לעסקים קטנים׳, השלטים הם הגשר המרכזי בין העסק ללקוחות. שילוט יעיל מושך את תשומת הלב לעסק שלכם ועוזר לו להתבלט מהשאר. לפי הסקר, עד 45% מהלקוחות שהגיעו לעסק בפעם הראשונה, עשו זאת לאחר שהשלט שראו משך את תשומת לבם. שילוט אטרקטיבי ואיכותי המוצב במיקום בולט יכול למשוך את תשומת לב העוברים ושבים לעסק שלכם ולהגדיל את התנועה.
שלטים חיצוניים שימושיים מאוד באזורים עם תנועה גדולה של הולכי רגל ורכבים, כמו למשל רחוב סואן או מרכז מסחרי צפוף. שילוט מעוצב היטב יכול למשוך אליכם לקוחות פוטנציאליים שלא היו מודעים לעסק שלכם עד כה, מה שיוכל לחזק את המותג העסקי שלכם.
לסיכום:
שלטי חוץ, המקדמים אירועים ומכירות, יכולים להגדיל באופן יעיל את תנועת הלקוחות ואת ההזדמנויות למכירה.
שלטי פנים, עוזרים ללקוחות לגלות את המוצרים שלכם, מה שיכול להוביל לרכישות אימפולסיביות, ובלבד שהמוצרים מוצגים בצורה אסטרטגית. המונח ׳אנשי מכירות דוממים׳ משמש את המשווקים המתייחסים במונח זה לתצוגות ולשלטים המיידעים את הלקוחות על אירועים והנחות מיוחדות ותורמים לקידום מכירות ולהגדלת הרווחים. שלטי פנים שימושיים במיוחד לעסקים קטנים עם מעט אנשי מכירות, אם בכלל, ועוזרים להם לקדם את המותג.
שלטים יכולים להיות מרכיב חיוני באסטרטגיית השיווק הכוללת של העסק שלכם. וכך, שלט הכולל את הלוגו יתרום לחיזוק המודעות למותג שלכם. שלטים מושכים תשומת לב למבצעים או לכל מידע חשוב אחר, שהעסק שלכם רוצה לפרסם.