שלט רחוב מואר

שלט רחוב מואר
תמונה של שלט רחוב מואר

שילוט עסקי עוזר ליצור את הרושם הראשוני החיוני כל כך לעסק ולמותג שלכם. שלט עסקי מואר יעזור לעסק למשוך כמה שיותר לקוחות. אם הגעתם למאמר זה, יתכן שאתם בוחנים את האפשרויות הזמינות להחלפת השלט העסקי הקיים ברחוב או להתקנת שלט חדש לגמרי.

אם השלט שלכם ניזוק מהשמש, מחלקים שנפלו ממנו או מבלאי שנגרם עם הזמן, הוא יגרום לעסק שלכם להיראות פחות נחשק ופחות מושך, מה שבסופו של דבר עלול להשפיע על תהליך הצמיחה של העסק שלכם. כדי לגלות מהו שלט רחוב מואר ומה הוא יכול לעשות למען העסק שלכם, המשיכו לקרוא!

מהו שלט רחוב מואר?

שלט רחוב מואר הוא פשוט שלט שבו משולבת תאורה. שלט כזה יכול להיות מואר על ידי נורות פלורסנט, ניאון, הלוגן או LED. גופי תאורה אלה ניתן למקם בכול מקום על השלט, סביבו או בתוכו. כלומר, השלט יכול להיות מואר מאחור, בצדדים או למטה וגם באמצעות זרקור, המותקן מעליו או על הקרקע, ושולח את קרני האור אל השלט.

היתרונות של שלטים מוארים ברחוב

כעת, כשהבהרנו מהו שלט רחוב מואר, אולי אתם תוהים במה הוא עדיף על פני השלטים הרגילים ומדוע כדאי לשקול אותו ברצינות עבור פרויקט השילוט הבא שלכם? ובכן, הנה כמה יתרונות חשובים:

  • שלטים מוארים הם גלויים יותר

בני אדם הם יצורים ויזואליים, לכן אנחנו נמשכים באופן טבעי לדברים שמושכים את עינינו. לכול שלט רחוב מואר יש יתרון מיידי על פני השלט הסטנדרטי, מכיוון שהעוברים ושבים נמשכים לתאורה, במיוחד כשהבהירות והעיצוב של השלט המואר מנוגדים לאפלוליות שמסביב.

עוד שירותים שאנו מספקים:

למעבר לעמוד שירות לעסקים לחצו >> 

שילוט למשרד עורכי דין כל המידע >> 

שלטים מוארים מספקים נראות עם רדת החשיכה

לעומת הנראות בשעות היום, הלילה הוא המקום שבו בא לביטוי השלט המואר. שלט מואר חשוב במיוחד בחודשי החורף כשהימים מתקצרים והלילות מתארכים. שימוש בשלט רחוב מואר מקדם את העסק שלכם לאורך כל שעות היממה – גם ביום וגם בלילה – ומעניק לכם נראות 24/7.

אם העסק שלכם פתוח במשך שעות ארוכות (כמו מסעדה או בר), כדאי לקחת בחשבון הצבת שלט מואר, כדי לא להחמיץ מספר לא מבוטל של לקוחות שלא שמו לב שאתם שם כי לא מצאו שלט מואר שמכריז שאתם פתוחים. השלט המואר יאפשר לכם למקסם את טווח ההגעה שלכם, ואנשים יזכרו שאתם פתוחים גם בשעות הלילה המאוחרות יותר.

  • משפרים את המותג

האם אי פעם יצא לכם לעבור על פני חנות שבחרתם לפסוח עליה רק בגלל שהשלט שלהם היה חשוף, שבור או מלוכלך? סביר להניח שהסקתם מהשלט שגם העסק דהוי ועלוב באותה מידה, וכלקוחות, לא נראה לכם שתקבלו ממנו שירות נאות.

האינטראקציה הראשונה עם המותג היא קריטית לדרך שבה המותג ייתפס בעיני הציבור. הנראות וההצגה של השלט (כולל מאפייני העיצוב הספציפיים, כמו המיקום, העיצוב, הצבעים וגופן הטקסט) הם אלה שישפיעו רבות על הקהל שם בחוץ. שלט מואר מפיץ את המסר שמדובר בעסק מוצלח, תוסס, מזמין ומעניין ושכדאי לאנשים להיכנס ולהציץ בשירות או במוצרים שהוא מציע להם.

שלטים מוארים כרוכים בתחזוקה נמוכה

שלטים מוארים בנויים מחומרים באיכות גבוהה מאוד, שבתנאים של שימוש רגיל מציעים לכם עמידות ארוכת טווח בפני בלאי, שבירה ותנאי מזג האוויר. לדוגמה, שלטי LED נותנים יותר מ-50 אלף שעות לפני שצריך לשקול החלפת הנורות (תלוי בחומרים ממנו מיוצר השלט, כאשר אקריליק, פלסטיק או PVC הם חלק מהנפוצים ביותר). רוב ספקי השילוט מעניקים אחריות של כמה שנים, ומציעים שלטים מוארים הזקוקים רק לניקוי קל ועדין כדי שבהירות האור לא תיפגע. רוצים להתייעץ עם אול פרינט בית דפוס דיגיטלי חייגו עכשיו – 072-3976392

שתפו עם חברים
צרו קשר
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
      התחל שיחה
      1
      היי, איך אפשר לעזור?
      התחל שיחה בווצאפ
      שלום איך נוכל לעזור?