מתי בפעם האחרונה כתבתם מכתב, שמתם אותו במעטפה ושלחתם בדואר? המשימה הזאת כמעט ונכחדה מהעולם, כשהוחלפה בהודעות טקסט ומיילים מקוונים. האם אתם עדיין מקבלים בדואר חשבון חשמל ורושמים צ׳ק לתשלום? כנראה שלא! רוב העסקאות שלנו הופכות לתשלומים מקוונים.
אין ספק שבמהלך העשורים האחרונים העולם שלנו התקדם לעבר קיום ׳ללא נייר׳! וכשזה נוגע לפרסום, ההמלצות השיווקיות מתמקדות לרוב בהודעות פרסום מקוונות באתרים או במדיה החברתית. עם זאת, נראה שאנשים עדיין מאמינים בכוחו של הדפוס, ובתי הדפוס עדיין מספקים שירותים להדפסת פליירים לקידום עסקים ומכירות.
מאמינים בפליירים
הדפסת פליירים והפצתם הייתה ונותרה דרך טובה לפרסם את העסק שלכם. עלונים קומפקטיים וצבעוניים מספקים תקציר קריא של מה שיש לעסק להציע, הכולל תוכן מילולי, תמונות ולפעמים גם תרשימים וגרפים. לקוחות עדיין מושיטים יד לערמת הפליירים המונחת על הדלפק בעסק שלכם, קוראים ולומדים על הדילים שלכם, גוזרים את הקופון המצורף או שומרים את פרטי הקשר שלכם בהישג יד.
למעשה, יתרונות הפליירים המודפסים נותרו רלוונטיים גם בעולם הדיגיטלי. כשאתם מסתמכים על הדפסת פליירים לקידום העסק שלכם, גודל הדף חשוב, כדי שיהיה קל לקפל ולהכניס את הפלייר לתיק או לכיס. הפליירים גם יעילים יותר כשהם מעוצבים בפורמט תמציתי הכולל רק את המידע הרלוונטי ביותר. כך, כאשר הלקוח ירצה למצוא עליכם מידע במהירות, הוא יוכל להציץ בפלייר ולהשיג את המידע הנדרש.
הדפסת פליירים
הדפסת פליירים המעוצבים כהלכה, כרוכה בהצגת הלוגו, צבעי המותג והתמונות הצבעוניות של העסק. פרטים אלה ישמשו כתזכורת מתמשכת הן לדברים שהעסק שלכם עושה והן לשאלה מדוע הוא עושה אותם.
הדפסת פליירים מאפשרת לכם גם לעודד את מעורבות הלקוחות עם המותג שלכם בפשטות ובקלות במיוחד כאשר הפלייר נושא קודי QR שמובילים לאתר האינטרנט או לקופונים עם ברקוד שניתן לסרוק בקלות. במילים אחרות, הפליירים מהווים תוספת קלה, משתלמת ואטרקטיבית לתמהיל של שיווק דיגיטלי ופיזי כאחד.
מה לגבי חומרים מודפסים אחרים?
בעוד שפלייר הוא בדרך כלל הפריט הראשון שעולה בראשכם כשאתם חושבים על פריטים שיווקיים מודפסים, פליירים לא צריכים להיות פריט הנייר היחיד בארגז הכלים השיווקי שלכם. פריטים שיווקיים מודפסים אחרים יכולים להיות כרטיסי ביקור בגודל נוח לארנק ומעוצבים כראוי שיעשו רושם נהדר כשאתם מציגים את עצמכם בפני לקוח פוטנציאלי; או חוברת עם כמה עמודים הכוללים מידע המתאר ביתר פירוט את המוצרים או את הצעות השירות שלכם, כמו גם מידע מפורט על איך אתם עושים דברים ומה בדיוק אתם עושים.
לבסוף, פליירים בני חצי עמוד או גיליון שלם, הם מושלמים לפרסום מכירות או מבצעים לטווח הקצר. קל לחלק אותם בתיבות הדואר, בפסטיבלים או באירועים שונים או להוסיף אותם יחד עם הקבלה לתיקי הרכישה של הלקוחות. להתייעצות עם אול פרינט בית דפוס חייגו עכשיו – 072-3976392